Gyakori kérdések
Ezen az oldalon választ kaphat az Édes Élet ügyfélszolgálatával kapcsolatos kérdéseire.
Regisztráció / Bejelentkezés
Ha regisztrál erre az oldalra, akkor hozzáférhet rendelési állapotához és előzményeihez. Csak töltse ki az alábbi mezőket, és mi pillanatok alatt létrehozunk egy új fiókot. Csak a vásárlási folyamat gyorsabbá és egyszerűbbé tételéhez szükséges információkat kérünk Öntől.
Gyakran Ismételt Kérdések
100%-os diszkréciót vállalunk. A termékeket szabványos légpárnás tasakba vagy kemény karton dobozba csomagoljuk, és mindössze a címzést tartalmazó etikettet ragasztjuk rá. Semmi nem utal a termék tartalmára.
A rendelés leadásától számítva 1-2 munkanapon belül megérkezik hozzád a csomagod, amennyiben minden rendelt termék raktáron van! A szállítás előtti napon e-mailben értesítünk a szállításról.
A kosár oldalon van egy kuponkód mező, oda kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt.
Igen van rá lehetőség. Elállási jogod 30 napon belül gyakorolhatod, részleteket lásd, az alábbi linken.
Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, és tartalmazzák a mindenkori érvényes ÁFA-t. Semmilyen rejtett költség nincs.
Vibrátorok:
Fontos hogy először próbáljuk ki a terméket (a terméken levő fólia eltávolítása nélkül)! Amennyiben szükséges, rakjunk bele elemet, és ellenőrizzük a funkciókat. A termékek motorjai nem az emberi kéz erejéhez készültek, ezért ne szorítsuk meg a forgó alkatrészeket.
Fehérneműk:
Fontos a megfelelő méret kiválasztása! A termékek oldalán megtalálható minden termék mérettáblázata.
Lépj kapcsolatba velünk
Lépj kapcsolatba velünk. Ha a GYIK nem válaszolta volna meg a kérdésed, vagy nem tudtad megoldani a problémádat, szívesen segítünk.
Kérjük, töltsd ki az alábbi űrlapot a kérdéssel kapcsolatos minden vonatkozó információval, vagy írj nekünk e -mailt a uzlet@edeselet.hu címre.