A GLS tájékoztatja a címzettet a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát és a kézbesítés várható idejét.
Ha a csomag várható érkezése előreláthatólag nem megfelelő akkor a továbbiakban a futárszolgálattal tud újabb időpontot egyeztetni a GLS ügyfélszolgálati telefonszámán, a csomagszámra történő hivatkozással. Amennyiben a csomag kézbesítése akadályba ütközik, a futár a megadott címen hagyott értesítő nyomtatványon tájékoztatja az első kézbesítési kísérletről. Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kézbesítési kísérlet díjmentes.
Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a GLS maximum 5 munkanapig a körzeti depóban tárolja, ennek lejárta után a csomagját külön jelzés nélkül visszaszállítják a cégünk részére.
Átvétel megtagadása esetén a GLS nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaszállítja a Csomag szerviz Kft. részére.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.